Pengikut Setia

17 December 2008

Deena's 5th Birthday!

4 October genap umur Deena 5 tahun. Birthday kali dibuat di CB... masa tu mama Deena tengah dalam pantang dan sekali gus menyambut Aidil Fitri di sana. Jenuh gak nak mencari kek ada gambar Pooh kegemaran dia. Lepas tu siap minta patung mini Garfield pulak... ada-ada je s'i kentang' ni...

Orang kedai kek tu letak 6 btg lilin... makanya si kentang ni nak juga letak kesemua lilin yang ada tu kat atas kek dia... nak lebih tua setahun lagi agaknya...kui kui kui

suka nar dia dapat kek yang diidamkan

besar dah anak ponakan aku yg sorang ni... lak tu, besar tu baru dapat adik...

abang long tak leh ketinggalan... mesti kena duduk sebelah...

bersama 'upah' tersayang....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails