Pengikut Setia

27 April 2009

Jalan-jalan hujung minggu...

Hari ni baru ada peluang nak upload gambar gi Melaka pada 11 & 12 April lalu. Tujuan utama sebenarnya nak gi memenuhi jemputan kawan sepejabat aku dan adik aku ke majlis perkahwinan beliau di sana. Sambil nyelam, minum air... sebelum gi umah orang kahwin, kami jenjalan la dulu. Sebab tu kami pergi awal sehari dan bermalam di sana. Urusan tempat tinggal adik aku yang uruskan. Bab-bab jenjalan di Bandar Melaku pastinya aku la yang jadi mangsa sebab aku je yang familiar dengan tempat ni... tempat jatuh lagi dikenang la katakan! Huhuhu!

Selepas check-in, perut yang sememangnya dah lapar... kami pergi menjamu selera di Melaka Megamall, Dataran Pahlawan.

Lepas mentedarah, barulah kita orang ada tenaga nak merayau-rayau... hehehe!

Happy family...

Haiyaa... jaga-jaga cimot wei, jap lagi meriam tu nak meletup!

Hohoho... kita orang nak berlepas dah nih...

Alamak... mana gi kepala ketapi ni? Kita tak leh balik KL la kalo cam ni... tulunnnn!


Ajiq takut nak naik kapal terbang la ibu...

Adik ipar aku nih bukan sedar aku curi amik gambar dia yang tengah posing baekk nyer...

Adik aku ni pun sama... tak sedar aku snap gambar dia sebab dia duk sibuk tengok ajiq yang tak diam2 merayau sana sini... hehehe!

Teringin nar la minah sorang nak kayuh beca yang lawo ni...

Ni lagi sorang... nak ikut jejak mak teh dia la tu!

Amboiii.... lawo nyer gaya dia! Penat bebenor le tu...

Pokok ke... or minah tu yang nak tumbang ni?

Alamak... camerawoman ni nak amik gambar Mama Ya atau gambar Mama Ibu?

Kesian ngan Baby-sitter dua orang ni, penat menjaga bebudak 2 orang tu...

Ni ler gambo kawan kita orang tuh... kang korang tak caya lak, kata gi umah orang kenduri kahwin tapi tak de lansung gambar pengantinnya.

Kedua-dua anak ponakan ni dah keletihan tapi masih ada hati lagi nak merayau kat R&R Ayer Keroh ni...

2 comments:

naz said...

wah jalan2 sakan :)
uh teror jalan2 melaka??
later leh guna khidmat u :)

awrml said...

ewahh pose plakk diew
hihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails