Pengikut Setia

27 July 2009

Citer balik CB - Suka nar!!!

Pertengahan bulan Julai ari tu aku dan adik-adik balik kampung. Anak-anaklah yang paling gembira kerana masa ni lah baru dapat berkumpul dan bermain-main bersama sampai tak ingat dunia. Stokin dan anak-anaknya juga tak terkecuali... ye lah, dah boring asyik bermain sesama sendiri. Paling lebih pun Atuk dan Acho je yang ada nak layan karenah dia orang sebab tugas Opah sebagai 'doktor haiwan' sudah cukup berat... huhuhu!

Mula- mula siStokin dan siKoko je yang ada... tak pergi merayau ke mana-mana pun kucing-kucing ni bila kami ada...

Ayee lak beria nak bergambar ngan siStokin anak-beranak ni, lepas tu...

Ada pulak sorang lagi yang nak tumpang sama bergambar... siLabu awal-awal lagi dah lari, dia takut ngan gangster yang sorang ni!

Ntah apa la yang suka sangat tu... sampai menjilat bibir... hahaha!

1 comment:

ecahkhobut said...

perghhhh
sehat btol kucing2 kau
comel sungguh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails