Pengikut Setia

31 August 2009

Selamat Ulangtahun Pertama Anak Merdeka!

Sedar tak sedar, dah genap setahun umur anak MamaYa yang butak dan dah tak coklat ni... makin comey lak dia sekarang. Kejap je dia dah besar kan? Maaf le sayang, bulan pose ni tak dapat la nak wat makan-makan dan potong kek. Gambar kek dan hadiah je la yang bleh mama kasi dari jauh ni... huhuhu! Tak pe... nanti kita sambut sesama ngan Abang Ajiq sekali masa raya nanti ye? Hehehe!


p/s Sori le sayang... MamaYa kat kampung, nak cepat lak tu... paste je la gambor mana yang ada kat dalam hp mama tu. Hua hua hua!

2 comments:

*cimOt* said...

epi bday dak utak...

M.YAZID said...

saya doakan anak akak jadi anak yang baik.. amiin...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails