Pengikut Setia

12 October 2009

gHaye gHaye!!!!

Selamat Hari Raya, hari untuk kita bersuka ria,
setahun hanya sekali, merayakan hari yang mulia ini,
dam dam dum, bunyi mercun, bla bla....ntah x taw ar^_^

har har har...ghaye udah nk abeh pon..aQ plak bwu jer nk post gamber ghaye...uhuuuuu...sape kesah, yg penting picture raya ni dpt diabadikan dlm blog untuk dijadikan kenagan masa depan kelak..insyallah...




x cukup ag bebudak nyer..deena n da family x smpai ag..

mak ngan abah yg romantik gitu..

ni haziQ n da family plak..ferfel team..

saje je nak bermanja-manja ngan sadek..ngee~~~

kung fu mangkuk ayun busuk si ayee..uwekkkz...

sibuk jer budak beso kat blakang tuh...ni gamber bebudak kechik sje mae..

amboi2 haziQ...banyak nyer dayang2 yg melayan dye..

3 beradik...

mama ya ngan si kembo dahLia n juLia..


rendang speciol mak..tiada tandingan..emmmmm...

xde laksa kali ni...juadah raye kali ni ialah...lontong, kuah kacang n rendang ayam...yummm..

stokin n da baby pon nak raye gakz..pic nie snap during 1st pg raye..tggu rendang ayam lew tu..

3 comments:

greenhall50 said...

aku suka pic kucing duk lepak2 tu. haha..

*cimOt* said...

turut terpamer kegumbiraan di wajah mereka kerna hari lebaran menjelang tibe ye tak???

Anonymous said...

hacked by 4L41345T312

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails