Pengikut Setia

09 January 2010

bile buntOt bertemu buntOt

ahaaaaaaa!!!tajuk tak boleh blah!!!astaghfirullah!!!
ape nak jadi nih???sudah tidak bertamadun lagi kah manusia???





ok2!!!
rilex!!!
rilex!!!

ekceli, sumer tuh xde kaitan langsung olrite~~~
cumer ingin menyatakan hasrat di hati..
SADEK a.k.a. SI ADEK!!!!!!!
bile kah akan kite ketemu jua???
dah la aritu aQ cuti seminggu ko x cuti...lalalala~~
pastu ko plak cuti seminggu aQ x cuti...ayOyOyO~~
kire maen aci tukaq shift dok umah ar aritu..
hahahahaha


9 comments:

naz said...

seksiii siotttt

*cimOt* said...

naz ag seksi kotttttt~~~~

Julie Suhana said...

da xde koje la tu...gambo itu yg diletak...huhuhu...kesian si punya b****t
termasuk la org yg mengepos tu..huhu

greenhall said...

aku pejam mata ni. haha




nape ko xp lawat adik ko? kan senang.. ikot dia p keja skali. haha..

~dee~ said...

haiyaa... kesian sama itu bums bersama tuan2 nyer tp rasa cam tau je siapa yg empunya... huhuhu! nampak sangat si tukang karut ni tengah x de keje nak buat...

weii, ari tu kita gi anto sadek... jgn jeles... kui kui kui! puyu nyyer pasai, siap singgah sakan lagi... hahaha!

*cimOt* said...

tula pasal...xtaw nak carik pasal ngn spew @_@


then,sesaje nak abadikan pic termahal abad ini yawwww~~~kredit to mamaya yawwww~~~

ecahkhobut said...

PEKEJAHdahNYA KO NYE TAJUK NI SHIMA OII

[asam]pedas said...

giler lah!

Anonymous said...

hampehnyer sakak....
koje yg x brtamadun dowh....
^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails