Pengikut Setia

04 January 2010

SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH


ayoh kembali ke sekolah ayoh!!!
selamat bersekolah anak2 sekalian..
cewahhhh..tetibe rasa rindu nak ke sekolah..
ucapan ini ditujukan khas untuk:

1. Latt Dzukhairy yang tahun ni masuk darjah5 dan buat pertama kalinya menjadi seorang pengawas..yawwww..mesti skema gilos..dah jadi pengawas, perangai plakz jgn macam mawas erk~~~lalala..



2. Nur Irdeena yang tahun ni baru jer nak memulakan alam persekolahan..junior le kirenye si Deena ni..mesti dapat ramai kawan budak ni..yolah Deena si talkative la katakan..apepun, blajo rerajin tau..jangan jadi cam abg Ayee yg malas tu..lalala..


semoga semua adek2 dan anak2 yang sudah start skul arini dapat belajar bersungguh-sungguh dengan azam dan semangat yang baru..

p/s: pasni turn HaziQ plakz=)
udak utak lambat lagi..sabow ye~~~


6 comments:

naz said...

apasal la di edit wajah2 suci ni haha

greenhall said...

alahai.. ayunya deena. haha.. ada bakat jd menantu aku ni!

~dee~ said...

poyo ye muka si puyu tu kan? pengawas @ mawas la katakan... kui kui kui!

s.c.h.u.l.t said...

haha tomeiii..ksian mereka kene edit mata T___T

greenhall said...

aku bekenan betul la kat si deena tu. .

*cimOt* said...

har har har...sumer manyak kecian sme itu bebudak techik~~~lalala..
greehall:pe je le pak cik sowg nih..ko bekenan masuk meminang lew...lalala..tapi x cukop umoQ ag lew...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails