Pengikut Setia

28 June 2010

Koko & Labu dah 2 tahun

Hari ini, genaplah 2 tahun umur mereka... kejap jer kan? Maklah orang yang paling penting dalam melayan karenah mereka ni... abah lak suka melayan mereka 'bermain' jer... dan tak kiralah siapa yang datang, bila melihat mereka ni.... pasti suka dan geram... he he he!

koko si kucing jantan yang 'cantik gebu'...

labu si kucing jantan yang sangat 'penakut'...

walaupun dah besar dan beradik... masih lagi ada hati nak ngecak nenen dari si ibu a.k.a stokin...

namun mereka la penghibur kepada rudin harahap's family...

4 comments:

naz said...

kenapa lah i tak suka kucing sedangkan satu family i layan je kucing2 ni haha

Anonymous said...

spe soh x ske kucing...huhuhu kalo bleh bg seko...huhuhu

green said...

stokin = cool






dah detect sape bapak dorang? hehe

*cimOt* said...

rasenyer bapak dorang foreigner...coz ketara sgt kat si koko yg blonde ala2 mat saleh tu...hahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails