Pengikut Setia

11 July 2010

Sesi 2 kepala sedang dikerjakan

Ini dia budak kecik sedang dikerjakan kepalanya. Mula-mula dia nangis tak nak pakai kain tutup tu, tapi bila dah kena pujuk "Haziq nak jadi handsome tak?" terus dia mau.

Ini je yang sempat disnap.

Baru separuh siap. Orang yg potong tu suruh tunduk dia tunduk....
Nasib baik dia nak dengar cakap

Sampai mata pun dah kecik cam ngantuk...

Apa la yang asyik ditengok tu...?
oooo...dia tengok abah dia kat sebelah sana kene kerjakan jugak..huhuhu



Jeng jeng jeng...ini dia
Dapat tangkap dari jauh je. Tak sedar orang snap gambar dia...hihihi


Entah apa yang India tu cakap tah...sampai tersenget-senget kepala abah..

6 comments:

naz said...

haha cantik cat kedai ni

*cimOt* said...

naz:cat kedai tuh yg ko fokus an...adoyai..mata ko juling ennn...:)

PN[asam]pedas said...

hensem tukang gunting tu
hahaha

sadek said...

nie lg sorg,,,tukang gunting 2 yg di tengoknyer,,,hadoi,,,

~dee~ said...

"ajiq ada manyak kete" dah encem...

sadek said...

2 la,,,baek jew dyer,,,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails