Pengikut Setia

30 August 2010

AJIQ BALIK UMAH ATUK CB

Dia sorang je cucu yang balik.... riuh nyer sekampung cam ada sepuluh orang cucu balik ke umah Atuk tuh... Jenuh nak oversee dia yang tak lalu diam tu... cam kambing lepas dari kandang jer... Rumah Atuk luas la katakan. Pe pe pun Atuk ok jer. Apa tak nyer... mana ada cucu yang seberani Ajiq lawan cakap Atuk balik... Ajiq... Ajiq...

5 comments:

Julie Suhana said...

atuk dia pun ada cakap...
baru sorang yang balik, dah mcm 10 org..kalu yg 2 bradik tu balik, 3x10= mcm 30 org..hahahaha

*cimOt* said...

lalala..naseb baek umah atuknyer x cm umah onyang...kalao x konprom atok xblk umah...ponin oiiii kpalo...

geeds said...

budak budak~
(:

green said...

deena mcm ajiq x?

*cimOt* said...

nope..deena love to be lonely..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails