Pengikut Setia

23 September 2010

Happy 4th Birthday - Muhammad Haziq bin Azzuraini

pas keje tadi singgah gak nak beli kek untuk besday boy nih...
dapat la gak keknye...taaraa
blackforest cake...nyum3
(sponsored by en Azzuraini)

ini dia besday boy nyer...kan main posing lagi dia ngan kek...
sukerr...
nak senyum tapi cam tak jadi je..

ini cam ngantuk pulak...

abah n ibu pun nak 'enterprem' gak...huhuhu

last skali sesi membaham kek lak...
tengok aje la aksi si besday boy ni makan...lahap je ghopenyer
sehingga menjilat 'pisau'

lepas tu, ini la hasilnya...
dia je makan da abis separuh kek tu...
suke nau kek 'coket' (coklat versi Haziq)



p/s: pasni tunggu besday kak long Deena

lak ye...entry oleh ScR@mPiT
(pepandai jek aku...hihih)

6 comments:

*cimOt* said...

perghhhhh..xajak maa teh pon ea ajiq..

MamaErra said...

tu aaa... x ajak mama pun

Julie Suhana said...

hihihi...adhoc je..
itu pun sib baik ade kedai kek kt area rumah tu..
esok ape kate kite pegi umah Pak Anjang..celebrate MamaYa nye birthday skali..;-)

sadeq said...

mne aci nih,,,,eh aci kt estet,,,ah wtever la,,,nk etot,,,pat amek syayer kt cnie,,,hik3

Julie Suhana said...

hihihi...sadeq jelezz..:-P

MamaErra said...

dtg sendiri ngan bas la sadek

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails