Pengikut Setia

01 June 2011

jalan-jalan ke zoo

baru hari ni sempat nak masukkan entri ni..
kali ke-3 bawa Haziq pegi zoo sabtu baru ni..

suka sangat dia..
tengok je la gelagat dia ni..bukan main lagi..

abah & ibu pun nak bergambar jugak..
dia la yang snap gambar..

suka sangat dia tengok binatang..
tapi ni je gambar binatangs yang sempat disnap

ini yang paling tak tahan nak tengok..
siap beratur lagi..

sempat jugak naik bas..
pastu kebetulan dapat tengok show..
p/s: belum sejam sampai rumah,
dia cakap, "ibu, nanti haziq nak pegi zoo lagi ye.."
hehehe..suka sgt dia

3 comments:

*cimOt* said...

suka bonar dia ea...hihihihi

Julie Suhana said...

tu la tu..suka nar tgk binatang..

ASaDa RyutaRo said...

happy betul budak bawak beg merah tu. hahaha..

kali terakhir saya pergi zoo negara adalah 16 tahun dulu!! giler punya lama..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails